Jennys header

19:07:04 |2009-09-26
Jag ska inte sluta blogga. Jag tappar all webbdesignande annars om jag lägger ner de här.. vilket inte är bra.
Haha, det roliga var ju bara att jag fick en massa fler besökare efter att jag skrev de senaste inlägget om att jag skulle sluta blogga.. Men sen crashade det.

Haha, härlig syn. Not. Men jag får fakitskt skylla mig själv. xD

Men .. folk fortsätter ändå att besöka min blogg, trotts att jag vart sämst på att skriva..

Andra anledningen till att jag vill fortsätta.

 

Har i alla fall gjort ännu en bloggdesign till en kompis medans jag varit borta från mitt egen bloggade.
Kul att du gillade det gumman. :)

www.guumzaan.blogg.se

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabella - En go göteborgare ((;

Sv: Tack så jätte mycket :D

Jag är nog den ända i gbg som är Djurgårdare :)

Men vet du vart man kan få tag på Photoshop Cs3 ? :)

2009-09-26 @ 22:49:42
URL: http://bbaraiisabella.blogg.se/
Postat av: juliss

sv: my parentos föreslog att vi skulle åka på SPORTLOVET:O:O Men det är ju evigheter tills dess, så jag får försöka se till att få in dem på andra tankar. Annars får jag väl ta tåget upp till sthlm själv eller nått, vi kan ju inte vänta tills nästa år med att ses:O jag saknar ju dig finis:*



btw bra att du beslutade att forsätta blogga, din blogg är mys!

2009-09-26 @ 23:36:07
URL: http://blaffe.blogg.se/
Postat av: cormelia

ERIKA! :D

När kan du fixa min design ;) <3

Min msn e fortfarande knäpp så jag kan inte skicka bilder, men jag kan lägga in bilder på min blogg som du kan ta kanske? =) Färgerna ska vara lite höstiga, men inte för mörka bara =) lite plommonfärg, lite lila :) de vore snyggt om headern hade detaljer, lite mösnter eller va de heter :)som du gjort i de andra headrarna :)



puss <3

2009-09-27 @ 11:21:14
URL: http://corney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0