Men, så drygt

14:24:16 |2009-09-02


Första inneträningen med Dolphins för säsong 09/10.
 Galet kul! Och det gick ju bra också! Numera kör vi ju typ bara och A-saker också! Sååå himla kul! Snart snart snart, ska jag kunna flickis helt själv också! Så sick att vara så nära!

Men..  jag är ju idiot och tränar ändå trotts att jag är sjuk, så nu känns det bara ännu värre, har jag tur är det inte influensa. Men.. det känns förjävligt vilket som för jag har varken ork eller har tid och vara sjuk.
Damn it.  

Kan ju inte träffa en viss person nu heller. </3
Känns så illa.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Min msn är lite knäpp.. men de kanske funkar :D den krånglar när jag ska ta emot filer :) men jag kan leta efter nåra bilder =) sen vill ja att den ska va typ.. lite plommon färgad :) mild ljuslila typ,, ngn varm färg :D

2009-09-04 @ 20:01:23
URL: http://corney.blogg.se/
Postat av: mikkiela

Yes det är från tatueringsmässan :D <3

2009-09-05 @ 11:54:38
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0