En återblick på 2009

02:14:15 |2009-12-31
Ett försök till en någorlunda snabb återberättning av mitt år. kul att minnas. Kanske. Kanske inte. Inte för de varit det bästa. Men i alla fall. Det har varit väldigt bra ändå. En hel del roligt hände. Men drar bara större händelser.
(varning för långt och väldigt personligt inlägg)
______________________________________________________________________________________________________

Januari - Fyllde 17. Började gymma en del. Blev träningsfreak.

Februari
- Startade min första blogg, dock inget seriöst, skrev knappt. Var typ sjukt jämt denna månad. Var på Gotland under lovet. Avfärgade mitt lila-bruna hår. Blev orange't.

Mars
- DM genrep, cheerleadingen gick som underbart bäst! TÄVLING DM 2009. Kom 2.a och gick vidare till SM! Skulle gått på Metallica, men konserten blev ju inställd. Gamla problem drogs upp.

April -
Jobbig månad, Inga mer kommentarer om det.. förutom Ice cube konsert med Jabbe. <3
__________________________________________________________________________________________


__________________________________________________________________________________________

Maj - SM I CHEERLEADING,
kom 4.a. Blev "av" med jobbet på restaurangen. Eller jag hade snarare inte tid och höra av mig / tacka ja om att jobba.
Var på Metallica framflyttade konser också.

Juni - Lyckades få tillräckligt med betyg för att få fortsätta till 2.an, efter att hela terminen gått crap. Kändes jätteskönt. Mycket jobb med laget. Skolavslutning. Var i Egypten med familjen. Startade bloggen jag har nu.

Juli
- Var på Gotland stort sett hela månaden. Var på Harry Potter film premiär.

Augusti
- Levde fortfarande livet. Sommaren var den bästa hitills. Helt underbar! Träffade Hampus för första gången. <3
_______________________________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________________________________

September
- Nya cheersesongen började på riktigt. Underbart! Blev på g med Hampus.

Oktober
- Blev tillsammans med Hampus den 16.e. Var bland den absolut lyckligaste tiden i mitt liv. <3

November - Var utbränd. Skolan tog kål på mig, allt var för mycket. Cheerleadingen var hårdare än någonsin. Jag höll på att gå in i väggen totalt. Min kropp sa verkligen ifrån. Hoppade av cheerleadingen. Jag ville inte, men jag var tvungen. Kändes som jag förlorat halva mig. Gjorde slut med Hampus. Gemensamt beslut dock. Men känds ändå rätt tomt efteråt.

December
- Kändes konstigt utan cheerleadingen. Och utan pojkvän. Fick plötsligt mycket mer tid till saker. Men mådde dock mycket bättre nu, så jag vet att jag gjorde rätt val. (Känner inte sådär över pojkvännen) Julen var också bra i år. Bästa på länge.
_______________________________________________________________________________________________________




Kommentarer
Postat av: falken ;)

Vad fint du har gjort det :D<3

2009-12-31 @ 12:19:01
URL: http://guumzaan.blogg.se/
Postat av: Elise <3

Nej, min mamma har den XD.



Vad ska du ha på dig på nyår? :)

2009-12-31 @ 15:36:54
URL: http://elisesandblom.blogg.se/
Postat av: Aleks

sv: Nej jag köpte Sarah Jessica Parkers parfym, lovly tror jag den heter :)



Ja, jag var i centrum :) tråkigt att jag inte såg dig, det var så länge sen nu <3



Gott nytt år! :D <3

2009-12-31 @ 15:45:41
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Danielle

Vi får hoppas på ett bättre år nu 2010 :) <3 bra start på det iallafall? ;)

2010-01-01 @ 16:18:40
Postat av: Erika --> Danni

haha absolut! :D <3 hahaha men verkligen. Nyår 09/10 var bäst! :D <3

2010-01-02 @ 02:07:15
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0