Big no för mellandagsrean

22:13:39 |2009-12-28

Var med Simone idag i Kista Galleria. Det var kaos. Riktigt riktigt jobbigt. Varmt och för mycket människor. Men vi hade kul ändå. =D

För det andra, inte så att rean är speciellt bra heller..
Kändes som utbudet var otroligt lite. Antingen var mycket redan slut eller så var rean liten. Men jag lyckades ändå hitta lite jag vart nöjd med.

Bla. efterlängtade jeansskjortan plus en rosaccesoar. Så vackert med blommor. Har kärat ner mig totalt. Especially rosor.
Love love love.



Kommentarer
Postat av: mikkiela

åh jag tänkte faktiskt dra till kista idag XD

åh om du har kärat ner dig i rosor ska du se alla mina nya örhängen! assöta rosor i massa färger!

2009-12-28 @ 23:31:40
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0